Гарантійні зобов'язання
- На поставлений Покупцю Товар розповсюджуються гарантійні зобов’язання Продавця чи виробника товару. Гарантійний строк вказується в паспорті на Товар. Паспорт на Товар в частині інформації щодо гарантійних зобов’язань, а також умов монтажу та експлуатації Товару є невід’ємною частиною договору поставки. Гарантійні зобов’язання діють лише при умові дотримання Покупцем (чи іншим користувачем товару) правил транспортування, експлуатації, монтажу, демонтажу, підключення та вводу в експлуатацію товару, а також норм, умов правильної експлуатації Товару, які рекомендуються виробником та/або Продавцем та вказуються в Паспорті на Товар та/або в Інструкції по експлуатації обладнання. Втрата або відсутність паспорта не є причиною невиконання умов монтажу та експлуатації, які зазначені в паспорті на товар. Крім того, у разі втрати чи відсутності паспорту на товар Продавець має право зняти товар з гарантії. Початок гарантійного строку починається з дня продажу вентилятора, датою продажу вважається дата підписання видаткової накладної та/або видачі інших супровідних документів на товар, що підтверджують фактичне відвантаження товару.
- При виході з ладу чи виникненні інших несправностей товару у межах гарантійного строку, Покупець зобов’язаний повідомити про це Продавця протягом 7 (семи) робочих днів з моменту виявлення зазначених фактів. У випадку, якщо зазначені несправності будуть визнані Сторонами гарантійним випадком, Покупець має право звернутися до Продавця чи виробника товару з вимогою про здійснення гарантійного ремонту чи гарантійної заміни товару. Питання щодо встановлення гарантійного випадку, а також порядок повернення грошових коштів фізичним особам також додатково регулюється положеннями Закону України «Про захист прав споживачів».
- Дефекти товару, які виникли внаслідок його нормального (природного) зносу гарантійним випадком не вважаються.
- Гарантійні зобов’язання не поширюються на комплектуючі частини обладнання, які самостійно вводяться в експлуатацію Покупцем.
- Гарантійний ремонт проводиться на території сервісної станції Продавця чи виробника товару. Усі витрати пов’язані з транспортуванням вузлів та агрегатів оплачує Покупець.
- У необхідних випадках, за взаємною згодою Сторін, для надання висновку про причини виходу з ладу товару може залучатися незалежна експертна організація.
- Покупець має право вимагати гарантійної заміни товару лише у випадку наявності істотного недоліку такого товару.
- Гарантійні зобов’язання Продавця чи Виробника також не розповсюджуються на наступні випадки:
- несправність товару виникла в зв’язку з неправильною експлуатацією інших вузлів та агрегатів, пов’язаних із експлуатацією товару єдиним призначенням;
- товар використовувався не за його цільовим призначенням;
- товар експлуатувався з порушенням правил експлуатації, передбачених інструкцією по експлуатації виробника чи продавця;
- запломбований товар, має пошкоджені пломби або інші ознаки, які вказують, що він був розібраний, були демонтовані або вмонтовані окремі елементи товару;
- товар пошкоджений, в конструкцію або цілісність товару були внесені будь-які зміни;
- товар має відхилення від нормальних показників роботи, що викликано недотриманням вимог виробника щодо монтажу та експлуатації Товару.
Визначення термінів
Гарантійний випадок – вихід з ладу Товару в межах гарантійного строку з причин, незалежних від волі і дій Сторін, внаслідок однієї із наступних обставин: 1) виробничий дефект Товару (внаслідок порушення технологічного режиму виготовлення виробу); 2) використання виробником неякісних матеріалів.
Гарантійна заміна – це заміна особою, яка несе гарантійні зобов’язання, товару, який має істотні недоліки, якщо такі недоліки були виявлені в межах гарантійного строку, на аналогічний чи однорідний товар належної якості.
Гарантійний ремонт – це дії, направлені на відновлення робочого стану та максимальне відновлення експлуатаційних можливостей Товару, здійснюються особою, яка несе гарантійні зобов’язання, у випадку настання гарантійного випадку.
Гарантійний строк – це строк, протягом якого Продавець та виробник товару гарантують його якість.
Дата оплати товару – дата зарахування на поточний рахунок Продавця грошових коштів Покупця у сумі повної чи частини вартості Товару.
Істотний недолік товару - недолік, який виник з вини Продавця чи виробника товару, внаслідок якого неможливо чи недопустимо використовувати товар відповідно до його цільового призначення, після його усунення проявляється знову з незалежних від Покупця причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак: а) він взагалі не може бути усунутий; б) його усунення потребує понад тридцять календарних днів.
Повернення і обмін товару
Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупець має право обміняти або повернути куплений товар протягом 14 днів після покупки.
Обмін і повернення здійснюється тільки при наявності чека і за умови, що товаром не користувались, він зберіг товарний вигляд і комплектацію, на ньому є всі ярлики, наклейки, заводське маркування, інструкції, його упаковка не ушкоджена.